Bra tips!

Hej!

Här kommer lite bra tips...

www.kristinasscrapbooking.se är en bra scrapbooking sida på nätet! Ta en titt!

• CreativeClub är en scrapbookin klubb för ALLA! Jag har själv varit med i den!
www.creativeclub.se

• IKEA har många fina prylar att ha band nålar verktyg m.m i... Själv har jag många varor från ikea som jag har många scrapping saker i!
www.ikea.se

• Gå runt i ditt hus och kolla. ''Vad skulle jag kunna göra om?'' Ett bra tips är att göra något fint med levadeljus! (Se bild Nedan) 

• Heminrednings butiker har allt som du kan mehöva för att piffa till saker i ditt hem! Spetsband, små skyltar klänypor m.m kan du använda till ditt scrapping... Jag garanterar att du hittar dig i dem. 

• Bara fantasin kan sätta stopp! 

• Sammla ihop dina vänner och gör något kul! En Mysdag kanske! Scrapbooking, Heminredning m.m! Jättekul! 

• Gör något roligt till högtiderna! Gör Egna Julkort till julen och sälj. Mycket mer personligt än om man säljer vanliga! :D 

Har DU några tips till mig? Kommentera in dem så kanske jag lägger ut just DITT tips på MIN blogg :D

Här kommer ett förslag på hur man kan göra med levandeljus! 


Detta har jag köpt i en butik som jag inte kommer på vad den heter för tillfället! :D

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: