Inte mycket att blogga om!

hej!

Jag vet att jag inte har varit så aktiv på bloggen på länge!
Jag har varit upptagen med annat.

Nu när vi närmar oss julen komemr det bli mycket mer inlägg! Som jag hoppas är intresanta!
Jag kommer nog börja blogga ordentligt när vi kommer till första advent alltså om några veckor!

Men tills dess så skulle jag vilja ha lite tips om Vad jag kan blogga om. Såklart ska det ha någonting med scrapping eller inredning att göra! Men jag vill ha lite tips och ideer! :D Tack så länge!

det har bara att kommentera nedanför de förslag just DU har kommit på! :D

Kommentarer
Ellinor :)

Va sägs om att göra en mix av dina kategorier, bakning och scrapping, gör ett kort eller kollage med bakelser/kakor/tårtor whatever, nåt sånt bara :)

2011-11-21 21:30:32
URL: http://ellinorottosson.blogspot.com
BECKA :D

skulle vara kul om du vill vara med i min tävling på bloggen?



http://beckaasjoberg.blogg.se/2011/november/tavling.html



/bästis ♥

2011-11-25 16:01:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: